Babyku Sayang

Kalau tidurmu tiada lena, bukan kerana panasnya malam...
tapi itulah tandanya, aku mengingatimu...

Kalau tidurmu termimpi akan diriku...
itulah tandanya, aku merinduimu...

Kalau tidurmu memeluk bantal dan terjaga di tengah malam...
itulah tandanya, aku memanggil-manggil namamu...

Kalau tidurmu mengiring ke kiri tanpa bantal di sisi...
itu tandanya, aku membisikkan cinta syahduku padamu...

Kalau tidurmu mengiring ke kanan dengan wajah yang tenang...
itulah tandanya, ciuman sayang telah ku kirimkan...

Sayang...percayalah! Aku sentiasa merinduimu...

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Haloooooooo..
Jiwang giler.. uwekk. hakk tuii...
Meremang bulu roma aku...


MkA

Anonymous said...

Thanks abg...hehhe

Related Posts with Thumbnails